søndag 7. april 2013

Gammelt nytt

Det har vært lite tid til blogging i det siste, så jeg ble grepet av litt dårlig samvittighet for en sak jeg tidligere har lovet, men som hat latt vente på seg litt.  Gjelder innkjøpene mine på Skafferiet for noen uker tilbake.  Derfor - her kommer resten, som for meg nå er gammelt nytt.  Men jeg kan da vise det frem for det :-)


Skafferiets kokebok er et absolutt must for alle som er glade i mat.  Et par velsmakende kakehemmeligheter fra kaféen er å finne i denne boken. Og solbærsyltetøyet smakte utrolig godt!


Jeg greide ikke å reise hjem uten de utrolig flotte suppeskålene som sto i butikken der. Utrolig smarte med løs tallerken under, og derfor praktiske å stable i høyden. Har brukt dem flere ganger. Min søte lille Mathilde er så flink til å lage grønnsakssuppe, hun har lært det på skolen, og den serveres alltid i disse.




Det blir nok flere turer til Skafferiet fremover. For den som ikke allerede har gjettet det etter forrige innlegg - det er Ringsaker vi flytter hematt til når sommeren står for døren :)

Det blir travelt her nå, så det blir nok ikke mange innleggene i ukene fremover heller, men da får vi heller komme sterkere tilbake senere!! :)

- Bjørg -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar