mandag 19. august 2013

Nye innkjøp

Tror ikke det blir så mange interiørinnlegg fra meg i nær framtid. Mens vi venter på å få bygget nytt hus bor vi i en bitte liten leilighet, akkurat stor nok til dekke de viktigste funksjonene for en liten familie på tre. Men dette hindrer ikke lysten til å gjøre det koselig rundt seg. Noen små innkjøp til hjemmet blir det, som disse små tingene til kjøkkenet, handlet inn på Sofies Stuer forrige helg.



Stor krukke med skrulokk fra Ib Laursen som jeg bruker til oppbevaring av havregryn, og sukkerstrøer, fra Ib Laursen det også. Prisen var slett ikke verst, kr 249 og kr 30 (..nesten så det kan lures inn i husholdningsbudsjettet. Vel, jeg sier det ikke, bare tenker det :)



Sofies Stuer har kjempekoselig butikk - midt i caféserveringsområdet og utenfor overnattingsrom. Rommene er koselige og landlige, og har alle navn som Tante Violett, osv. Fikk tankene til å vandre tilbake til barndommen, da vi lekte oss i gjennom Elsa Beschows eventyr. Jeg pleide å være Tante Brun. Var det hun som var den driftige tanten..? Hm, fikk lyst til å lese historien igjen nå.


Sofies Stuer er utrolig koselig. 


Vil bare presisere at her på bloggen min er det MEG som PRIVATPERSON jeg serverer en bit av. Men tenk så heldig jeg er som har fått i jobb å markedsføre Ringsaker kommune! Jeg kjenner meg veldig heldig og beæret som får lov til å jobbe med synliggjøring av denne flotte kommunen, for her er det jammen godt å være, enten man besøker kommunen for en dag eller bestemmer seg for å bli her for alltid! Som jeg har gjort nå :) 

Heldig er jeg, som har fått denne muligheten! Markedsføringsplanene vil jeg ikke fortelle så mye om, i alle fall ikke enda. Som sagt, her inne er jeg bare meg :-)

- Bjørg -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar