søndag 17. februar 2013

Bokstaver fra Skafferiet


Her er ett av kjøpene mine på Skafferiet, lette pappbokstaver til å dekorerer som man selv vil.


Mathilde malte de for meg i dag.  Jeg ville ha grå bokstaver, og vi blandet hvit og grå maling som var igjen etter maling av skapet og bokhylla i stua, til vi kom frem til en farge vi var fornøyd med.






Bokstavene limte vi rett opp på flisveggen med dobbeltsidig tape. Synes det passer supergodt inn, og liver opp et ellers hvitt og nakent bad.









Enkelt, morsomt og billig. Bokstavene kostet bare 25 kr stk, og malingsrester vi allerede hadde fikk komme til nytte. Jeg er så fornøyd, det ble akkurat slik jeg ville ha det.

Jeg tror dessverre ikke bokstavene ligger til salgs i nettbutikken, men nettstedet er likevel verdt et besøk, se skafferiet.no.

- Bjørg -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar